Press Releases

Lakeland & Winter Haven Run-Off Elections next Tuesday/Elecciones de desempate municipales de Lakeland y Winter Haven el próximo martes

Posted December 1st, 2017

Polk County Supervisor of Elections Lori Edwards reminds registered voters in the cities of Lakeland & Winter Haven that there will be a run-off election on Tuesday, December 5th.

Lakeland residents will decide the outcome of the City Commission race for SW District C between Michael Dunn and Larry Durrence, and in Winter Haven, voters will choose between Steven M. Hunnicutt and James H. “JP” Powell to decide the winner in the race for City Commissioner, Seat 5.

“Polling locations will be open from 7 am until 7 pm on Municipal Run-Off Election Day, Tuesday, December 5th, stated Ms. Edwards, “and voters can confirm their polling location information and view sample ballots online at PolkElections.com”.

For more information visit PolkElections.com or call the Elections Office at 863-534-5888.

ESPAÑOL

La Supervisora de Elecciones del condado de Polk les recuerda a los votantes registrados en las ciudades de Lakeland y Winter Haven que se celebrarán unas elecciones de desempate municipales el martes 5 de diciembre.

Los residentes de Lakeland decidirán el resultado de la carrera por Comisionado de la Ciudad Suroeste Distrito C entre Michael Dunn y Larry Durrence, y en Winter Haven, los votantes elegirán entre Steven M. Hunnicutt y James H. “JP” Powell para decidir el ganador de la carrera por Comisionado de la Ciudad Escaño 5.

“Los lugares de votación estarán abiertos de 7 am a 7 pm el día de los elecciones de desempate municipales, el martes 5 de diciembre,” dijo la Sra. Edwards, “y los votantes pueden confirmar su información de lugar de votación y ver papeletas de muestra en línea en PolkElections.com.”

Para obtener más información, visite PolkElections.com o llame a la oficina de elecciones al

863-534-5888.