Press Releases

Monday is Last Day for Walk-In Voting/El Lunes es el Último día Para Votar por Adelantado

Posted November 29th, 2017

Registered voters in the cities of Lakeland and Winter Haven who are unable to get to their polling location on Municipal Run-Off Election Day, or who simply prefer the convenience of voting in advance, can do so through Monday, December 4th, according to Supervisor of Elections Lori Edwards.

All eligible voters may cast a ballot at any Walk-in Voting location in Polk County. Please be sure to bring photo and signature identification.

For more information visit PolkElections.com or call the Elections Office at 863-534-5888.

ESPAÑOL

Los votantes registrados en las ciudades de Lakeland y Winter Haven que no pueden llegar a su distrito electoral el día de las elecciones de desempate municipales, o simplemente prefieren la comodidad de la votación adelantada, pueden votar por adelantado hasta el lunes, el 4 de diciembre, según la Supervisora de Elecciones Lori Edwards.

Todos los votantes elegibles pueden votar en persona en cualquier de los sitios de votación adelantada alrededor del condado de Polk. Por favor, asegúrese de traer su identificación de foto y de firma.

Para obtener más información, visite PolkElections.com o llame a la oficina de elecciones al

863-534-5888.

Walk-in Voting Locations and Hours/Los Sitios de Votación Adelantada

Monday – Friday 8:30 a.m. – 4 p.m. and Saturday 10 a.m. – 2 p.m. at all locations

Bartow – Election Headquarters, 250 S Broadway Avenue

Lakeland – Polk County Government Center, 930 E Parker Street

Winter Haven – Elections Operations Center, 70 Florida Citrus Blvd.