Press Releases

Monday is Last Day for Walk-In Voting/El lunes es el último día para votar por adelantado

Posted November 27th, 2017

Registered voters in the city of Winter Haven who are unable to get to their polling location on Municipal Run-Off Election Day, or who simply prefer the convenience of voting in advance, can do so through Monday, December 4th, according to Supervisor of Elections Lori Edwards.

Winter Haven voters will choose between Steven M. Hunnicutt and James H. “JP” Powell to decide the winner in the race for City Commissioner, Seat 5.

All eligible voters may cast a ballot at any Walk-in Voting location in Polk County. Please be sure to bring photo and signature identification.

ESPAÑOL

Los votantes registrados en la ciudad de Winter Haven que no pueden llegar a su distrito electoral el día de la elección de desempate municipal, o simplemente prefieren la comodidad de la votación adelantada, pueden votar por adelantado hasta el lunes, 4 de diciembre, según la Supervisora de Elecciones Lori Edwards.

En Winter Haven, los votantes elegirán entre Steven M. Hunnicutt y James H. “JP” Powell para decidir el ganador de la carrera por Comisionado de la Ciudad Escaño 5.

Todos los votantes elegibles pueden votar en persona en cualquier de los sitios de votación adelantada alrededor del condado de Polk. Por favor, asegúrese de traer su identificación de foto y de firma.

For more information visit PolkElections.com or call the Elections Office at 863-534-5888./

Para obtener más información, visite PolkElections.com o llame a la oficina de elecciones al

863-534-5888.

Walk-in Voting Locations and Hours/Los Sitios de Votación Adelantada

Monday-Friday     8:30 a.m. – 4 p.m.; and Saturday 10 a.m. – 2 p.m.

Bartow – Election Headquarters – 250 S Broadway Avenue

Winter Haven – Elections Operations Center – 70 Florida Citrus Blvd